Õpitulemused

false));?>

Seksistlik reklaam kui soolise ebavõrdsuse ilming

  • Õpilased mõistavad, kuidas reklaamsõnumitega taasluuakse eelarvamusi selle kohta, kuidas  nad peaksid  käituma, et neid peetaks “tõelisteks” tüdrukuteks, poisteks, naisteks või meesteks
  • Õpilased oskavad analüüsida, milliseid sugudevahelisi suhteid reklaam vahendab
  • Õpilased oskavad näha, milliseid soostereotüüpe reklaamis kasutatakse
  • Õpilased oskavad kriitiliselt hinnata, kas tegemist on üht või teist sugupoolt alavääristava (seksistliku) reklaamiga
post_content)) { $children = get_pages("child_of=".$post->ID."&sort_column=menu_order"); $first_child = $children[0]; $first_child_permalink = get_permalink($first_child->ID); echo 'Start Here'; if ( $first_child){ header('Location: '.$first_child_permalink); } } ?>